Jim Morrison - Ostatnie dni sław 23:55

Temat: Moze cos podpowiedziec siłownia, trening dieta
Także i ja skorzystam, ponieważ nie wiem jak za to się zabrać, w mojej sytuacji. Mam 20 lat, ważę 70 kilo, szkieletor jak sie patrzy niestety. :d Nie mam pieniędzy na siłownię, staram się ćwiczyć w domu, ale z mizernym rezultatem. Nie zalezy mi na jakieś tam super rzeźbie (bo trochę mięśnie mam wykształcome, ale i tak to wygląda komicznie na takim ciele, a mieśnie wykształcą się w czazie ćwiczeń i to mi wystarczy), tylko na tym aby przytyć całym ciałem, a a nie jak od ciaglego jedzenia byle czego urosnie tylko brzuch. Starałem się dostosowywać do diety, ale mam nieregularne godziny w szkole i czasami nie ma jak poprostu zjeśc w szkole to, co jest zawarte w diecie. Potrzebował bym solidnej rozpiski ćwiczeń w domu oraz diety, której przestrzeganie nie blokowałyby zajęcia.

Źródło: forum.alphamale.pl/index.php?showtopic=7296



Temat: [trening] dla 16-to latka
Ludzie jak chcecie isc po rowerze na silownie to prosze bardzo chodzi tylko o to ze cialo potrzebuje czasu na regeneracje.

Poza tym na rowerze sporo sie meczysz(glownie nogi) wiec nie ma sie wtedy juz sily isc jeszcze na silownie i wyciskac sztange na klatke czy drazek na plecy.

Po drugie malo wam da takie cwiczenie gdzie w jeden dzien bedziecie sie strasznie meczyc a w drugi nic nie robic. Najlepiej to wszystko rozlozyc...zrobic rozpiske w jaki dzien jade na rower w jaki ide na silownie(i wtedy robimy dodatkowa rozpiske jakie cwiczenia w te dni wykonujemy) Najwazniejsza jest systematycznosc a nie frekwencja.

Aha i jezeli idziesz jak wnioskuje pierwszy raz na silownie to zrob sobie 1.5-2 miesiecy tak zawana "rozgrzewki" czyli:

Zalozmy ze chodzisz 3x w tygodniu na silownie. i w ten kazdy dzien robisz wszystkie partie ktore cie interesuja(w moim przypadku klatka plecy brzuch biceps triceps nogi) Dopiero po tych 2 miesiacach zaczniesz robic w okreslony dzien okreslona partie. Taka rozpiska najwiecej daje bo sila najbardziej idzie na poczatku. Obiecuje ze w 2 miesiace jezeli wyciskales np 40kg na klatke to bedzie to 55kg. I jakos nie wyobrazam sobie zeby przez te 2 miesiace jezdzic po "rozgrzewce" na rower.

Pozdrawiam :)

Źródło: forumrowerowe.org/index.php?showtopic=32326


Temat: szybkie pytanie bo zalezy mi na czasie
witam

mam pytanie odnosnie treningu.w marcu mam zamiar wrocic znow na silownie(mialem przerwe 2 tygodnie)a o to moje pytanie.POTRZEBUJE DOBREGO TRENINGU NA SIŁOWNIE ?CHODZE NA SILOWNIE 4 RAZY W TYGODNIU NAJCZESCIEJ PONIEDZIEK,WTOREK,CZWARTEK I PIATEK.POTYRZEBUJE DOBRZE DOBRANEGO TRENINGU ABY SIE WYRZEZBIC DO WAKACKJI I OCZYWISCIE DIETA ? CO MAM JESC ABY ZRZUCIC TROCHE SADLA (12KG)

CZEKAM NA ODPOWIEDZ OCZYWISCIE PROSIL BYM O ROZPISKE CO W JAKI DZIEN CWICZYC I CO POWIINIENEM JKESC WAZE TERAZ 90 KG A CHCE WAZYC GDZIES MNIEJ WIECEJ 75-77KG

PROSZE POMOZCIE MI.Z GORY DZIEKI
Źródło: fbn.pl/viewtopic.php?t=2737


Temat: MMJAP93/Sylwetka na Olympie 2020
I oto wróciłem mówcie mi Maciek .
Przygode z siłownią zacząłem sierpień rok temu . Mam nadzieję nie spaprać daru jaki dała mi natura , mimo niechęci moich rodziców do ćwiczenia (zwłaszcza mama ). A więc trenuję . Były wzloty i upadki , miałem złamaną rękę , dlatego nie udało mi sie dobić do wycisku 100 kg . Dużą uwagę przywiązuję do sylwetki , jednak chciałbym mieć odpowiednią siłę . A teraz moje obecne parametry :
biceps : 39 cm
klatka :~ 115 cm
pas : 78 cm
przedramie : (kąt 90 stopni) 36,5 cm (wiem , spaczenie genetyczne ^)
udo : 61 cm
łydka : 39,5cm
wyciskanie leżąc : 93 kg
wyciskanie na barki : 60 kg x 10
waga 85 kg
wzrost : 187
wiek : 15 skończone 7.08
Więcej wymiarów nie znam , zdjęcia postaram się wrzucić . NIe piszę kiedy , bo zazwyczaj ćwiczę bez partnera , w publicznej siłowni we Włocławku . Pozdrawiam wszystkich włocławian ;*
Moją najsłabszą partią jest łydka . Najlepsza , wybijająca się partia to klatka piersiowa.
Treningi odbywam 3 razy w tygodniu . Nie dawno przestałem lecieć planem na super serie , a wróciłem do starej rozpiski , tj. :
trening pierwszy : klata ,biceps
trening drugi: plecy ,triceps
trening trzeci : barki , nogi (nie tyram ich)

Dodatkowo w wakacje robie kilkanascie do kilkudziesieciu kilometrow dziennie na rowerze + tenis ziemny.
Nie posiadam diety , zwracam uwagę na to co jem i ile jem . Nie jem fastfodow , chociaz jesli mam okazje to nie pogardze
Chciałbym przymasować do wagi 105-110 kg przy podobnym poziomie BF jak teraz . Nie robię dużej masy w ciągu zimy , ponieważ muszę być cały czas sprawny . Nie chcę być przeciętny .
Źródło: fbn.pl/viewtopic.php?t=7404


Temat: CO JECIE?
Już gdzieś wcześniej wyczytałam, że się znasz na silowni

więc mam pytanie odnośnie treningu interwałowego (w rozpisce aerobów) - co tam się dokłądnie ćwiczy? Biegi?

i jak to jest .. każdy może zacząć czy trzeba mieć już jakąs kondycje? bo powiem szczerze, że z tego co wyczytałam jak trening pomaga schudnąć jestem zainteresowana ale jednocześnie sie go boje ;D
Źródło: obcasy.pl/forum/viewtopic.php?t=9759


Temat: Szkolna Silownia
" />
">Tylko siłka przynosi jakieś efekty z lekcji w-f-u. Zajęcia na hali gdzie dużą część lekcji traci się na meldowanie i rozgrzewke nie nauczą wiele, a zwłaszcza siatkówka gdzie każdy z klasy zdąży kilka razy zaledwie odbić piłke (np.ćwiczenia z ataku) nie mówiąc tu już o kondycji, której wogóle nie wyrabiamy. Odnośnie koszykówki ciągłe ćwiczenie dwutaktu jest żałosne

Uważam, że siłka z lekcji wf nie przynosi żadnych efektów-trening raz w tygodniu trwający 45 minut to za mało, żeby się rozwijać. Żeby mieć jakieś widoczne efekty ćwiczenia trzeba ćwiczyć co najmniej 4 razy w tygodniu z dobrą rozpiską oraz dietą.Zwykle słyszy się opinie, że 4 razy w tygodniu to max, przetrenowanie etc. Ale nie będę się kłócił, bo na ten temat są tysiące różnych opinii, swoją sam obecnie wyrabiam, ale raczej na mało standardowy sposób, bo nie lubię siłowni jako takiej... nvm ;p
Źródło: broniewski.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=218


Temat: Jestem zielony;/ Parę pytań
W tym roku kończę 16 lat waze 98kg i mam 181 cm wzrostu. Jestem masywnie zbudowany. Nie jakiś tam grubas tylko poprostu mam grube kości i jestem szeroki w barkach. Właśnie zacząłem chodzic na siłownie. Chcę nabrac siły, zgubic brzuch i wyrobic sobie mięśnie. Chodzi mi głównie o górne partie (plecy,klata,barki i biceps oraz triceps. Chcę się poradzic w jaki sposób ułożyć sobie swój plan treningu. (w jak najkrótszym czasie uzyskać jak największe efekty). Chcę zejść z wagą do ok. 89/90 kg. Trenuję zapasy więc jestem wysportowany i przybranie na sile jest mi bardzo potrzebne. Mogę chodzic na siłownię ok. 3 razy w tyg. (jest sens np. iść 2 razy dziennie na siłownie ? ). Kończę gimnazjum więc mam sporo zajęc na głowie. Proszę o rozpiskę (jakie ćwiczenia ) robic w czasie treningu i w miarę możliwości doradzić co z dietą. Z góry dziękuję
Źródło: forumkulturystyczne.net/viewtopic.php?t=265


Temat: Jakie odżywki doradzcie prosze.!
" />witam jestem nowym członkiem forum wiec jeżeli pytanie zadałem w złym temacie to przepraszam..

otóż mam pewien problem mam 17 lat no i waze zaledwie 55kg zaczełem właśnie chodzić na siłownie w celu wyrzeźbienia ciała.. nie chodzi mi o to by podnosic jak najwiecej lecz by mieć ładny kaloryferek motylki i klatke
i prosze nie piszcie ze w tym wieku tylko cwiczenia z wlasna masa otóż chciałbym sie zapytać co byście doradzili jakie odżywki zażywać zeby ciało nabrało masy mięśniowej oraz jakie ćwiczenia polecacie chodzi mi o szybki efekt gdyż szybko sie zniechęcam jeżeli nic mi nie wychodzi.

Bardzo licze na waszą pomoc i z góry dziękuje Fadi;)


Wiek 17
Wzrost 170
Waga 55
Płeć mężczyzna:p
Dieta(dokładna rozpiska) jem wszystko narazie brak diety
Cel (masa/rzeźba/redukcja/rekompozycja/inne) rzeźba no i masa
Aktywność fizyczna (podaj godziny,czas trwania,intensywność) codziennie po 3-4 godz gram w piłke wiec ruchu troche mam
Doping ( podać wcześniejsze cykle) nic
Źródło: kulturystyczni.pl/viewtopic.php?t=3336


Temat: Rozpiska supli -> (siłka + bieganie)
" />Witam szacowne grono pakerów!
Po dłuższej przerwie spowodowanej złamaniem powróciłem do ćwiczeń. Zdecydowałem się na zakup kilku supli, i teraz prośba do Was o jakies sugestie w rozpisaniu, jak je połączyć, w jakich porach stosować Wink

A więc mam do dyspozycji:
Growth Factor, Hydrotest (Nutrabolics)
HMB 1250mg, AAKG 1250mg, Thermo Speed Extreme (Olimp)
NAG (SAN)
oprócz tego jeszcze odżywka b/w 50/50 , ale to już tylko dodatek do diety.

Mój cel:
Zwiększenie suchej masy mięśniowej, poprawa kondycji.
( przy okazji jak spadnie chociaż trochę oponki z brzucha, to się nie obrażę Laughing )

Treningi:
wt - czw - sob: siłownia
pon - śr - pt: bieganie (oczywiście głównie skupiam się na siłowni, bieganie traktuję rekreacyjnie)

Moja rozpiska:

Dzień z siłownią ok. godz. 16
na czczo: HMB (1 caps) + ThermoSpeed (1 caps)
przed treningiem: HMB (2 caps) + AAKG (2 caps) + Hydrotest (2 caps) + ThermoSpeed (1 caps) + GF (6 g) + NAG (ok. 6 g)
po treningu: HMB (2 caps)+ AAKG (1 caps) + GF (6 g) + NAG (ok. 6 g)
przed snem: HMB (1 caps) + AAKG (1 caps)

Dzień z bieganiem: różne pory Smile
na czczo: HMB (1 caps) + ThermoSpeed (1 caps)
przed bieganiem: HMB (2 caps) + AAKG (1 caps) + ThermoSpeed (1 caps)
po bieganiu: HMB (2 caps) + AAKG (1 caps) + NAG (ok. 6 g)
przed snem: HMB (1 caps) + AAKG (1 caps)

i gdzie tu wrzucić najlepiej Hydrotest? -rano, przed bieganiem, przed snem? Może podzielić dawkę na 2 x 1 caps?
Źródło: kulturystyczni.pl/viewtopic.php?t=821


Temat: DZIENNIK TRENINGOWY KUBIKA
" />Witam
Wiesz co przyglądam sie tak wszedzie roznym propozycjom rozpiski serii na hst. ogolna tendencją jest to aby dobrac takie cwiczenia gdzie wiemy, że zrobimy najwiekszy postep. Ktore czujemy i jako tako nam wychodza. U mnie problem pojawia sie nie przy zlozonych oczywiscie ale np. na prostowaniu nog w siadzie, na wyciskaniu na bary hantlami. Na silowni nie mam wiekszych hantli jak 35. na wyprosty tez juz wiecej nie doloze. Zastanawiam sie czy nie mozna by oprzec cwiczen o te ktore zawsze mi najgorzej (czytaj najslabiej wychodzily). W zestawie nie miales podciągania na drązku. Tego chyba brakuje najbardziej.
Źródło: atleci.pl/viewtopic.php?t=1110


Temat: POMOCY! dieta na pozbycie sie wody oraz rozpiska na silke!
Witam!
Mianowicie, piszego tego posta poniewaz mam pewien problem.. Polega on na tym ze bedac u dietetyka, stanalem na magicznej wadze ktora po chwili pokazala co i jak z moim organizmem. Wyszlo w niej tak:
Waga:100kg
Woda:18% (18kg)
tłuszcz: 3% (3kg)

Tak wiec, zwracam sie do was o pomoc, poniewaz chcialbym sie pozbyc wody z organizmu oraz wyrzezbic swoje ciało . Napisze troche o sobie:

Wiek:18lat
waga:100kg
wzrost:185cm
klata: nie mierzone
biceps: nie mierzone
udo: nie mierzone

Chcialbym was prosic o podpowiedzenie mi co mam robic oraz jesli znajda sie tutaj eksperci, chcialbym prosic aby ktos kto sie zna polecil mi lub napisal dobra rozpiske na silownie na rzezbe i rowniez polecil lub napisal dobra diete na pozbycie sie zbednej wody w moim organizmie i jeszcze chcialbym wiedziec czy sa jakies suplementy na pozbycie sie wody ?. Jesli chodzi o silownie jestem zielony, ale mam kolege ktory chodzi wiec mysle ze pomogl by mi w ogarnieciu cwiczen jesli bym mial rozpiske. Takze licze na szybka odpowiedz z waszej strony!

Pozdrawiam.
Źródło: forum-fitness.pl/viewtopic.php?t=2854


Temat: Trening zawodnika
" />Mam jeszcze pytanko - bo tak sobie myślę, że trudno mi będzie wszystko pogodzić, to znaczy: chcę biegać 3x w tygodniu, siłownia 2x w tygodniu, poza tym treningi kf 2-3x w tygodniu... i jeszcze regeneracja... wychodzi na to, że najlepiej jakby tydzień miał 10 dni Jak to wszystko pogodzić? Myślałem, że zrobię tak:
poniedziałek - wcześnie rano bieganie, siłownia po południu
wtorek - sala
środa - bieganie rano
czwartek - sala
piątek - bieganie rano, sala (jeśli czas pozwoli)
sobota - siłownia
niedziela - dzień wolny

Czy taki plan byłby dobry? Słyszałem, że aby wyrobić kondycję trzeba biegać minimum 3 razy tygodniowo, pół biedy biegać z rana, bo wtedy pozostaje dużo czasu na cokolwiek innego. Ale jak tak patrzę na rozpiskę, to trochę mało czasu na odpoczynek zostaje Jakieś rady, jak się nie zajechać? Co ująć, co dodać? Priorytet dla mnie to oczywiście kung fu, resztę ćwiczę dla uzupełnienia.
Źródło: jowga.pl/forum/viewtopic.php?t=280









Formularz

POst

Post*

**Add some explanations if needed