Jim Morrison - Ostatnie dni sław 23:55

Temat: Ciągnik na 20 ha
Taa... Tylko że 20 letni JD będzie w lepszym stanie niż 10-12 letni zetor bo jeździłem za ciągnikiem za 60tys więc wiem. Myślałem też o Reno, ale tej firmy już nie ma więc zrezygnowałem. Wiek ciągnika nie musi byc odzwierciedleniem jego stanu, najlepiej poszukac ciągnika w tym przedziale mocy. JD ma plus że ma ramę, mocny silnik oraz dobrą widocznośc w kabinie (chociaż dla nektórych jest nie ładna)

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=2316



Temat: Renault 113-14 Wszystko o tych ciągnikach

no i o to mi chodzilo :) dzięki farmer za odpowiedź krotką i jasną. ile kosztowala cie ta naprawa????? Przy okazji wyjme wtryski i dam do sprawdzenia bo u mie wygląda na to że silnik byl jeszcze nie rozkręcany bo wszędzie jest farba. ` A wiecie gdzie jest kontrolke do mierzenia oleju w skrzyni????? choodzi mi o taką wykręcaną srubę bo bagnetu nie mam tylko mam czyjnik elektryczny ale jemu nie wieże bo tam bylo juz coś grzebane. No i nie wiem jak sprawdzic olej w skrzyni. No i nie dziala mi jeszcze zegar od paliwa i na dodatek od tego dolnego zbiornika. Wiecie co może byc przyczyną ???? i jak to naprawić????
ta naprwa to ok 200-300 zł ja jeszcze przy okazji zwiększylem sobie moc na pompie .A co do wtrysków to zależnie od miejsca zakupu bo przebitki sa zaj****** zapłacisz od 80 do 150 zł a najciekawsze że producent ten sam a i ważne jak będziesz ustwial to muszą się otwierać przy ciśnieniu 200 bar ja miałem ustawione na 160 i miał nie zdrowy metaliczny dzwięk co do zboirnika to możesz go mieć zapowietrzinego wlewa się do niego ropa? lub zaciol się pływak zatankuj do pełna noże się ruszy wiesz renia mało pali francuz dolewal po 20 l i pływak się zaciol :D A nie masz bagnetu do sprawdzania poziomu oleju w skrzynie przekładniowej ja mam nad schodkami po lewej stronie. A jaki to model reno TS TZ czy TX ? i który rocznik moja to 113.14 TS 1883r Pozdrawiam :)

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=27888


Temat: reno 11 problem z ukumlatorem i alternatorem kilka porad :)
witam nie dawno kupilem autko w ktorym akumlator wygladal na swiezy wytrzymal dlugie krecenie na zimnym silniku , ostatnio po jezdzie zgasilem auto i po chwili chcialem znowu zapalic jednak po przekreceniu stacyjki kontrolki przygasly i koniec , pomyslalem ze rozrusznik sie nawiesil okazalo sie ze jest ok . odpalilem go na pych zapalil sprawdzilem ladowanie i wyszlo 18 v wiec regulator napiecia w alternatorze padniety , przez noc ladowalem akumlator wlozylem pod maske chce odpalic i nic kontrolki przygasly , zaczelem szukac regulatora jednak jest problem gdyz mam alternator firmy ducellier do ktorego niestety nie da sie go dokupic , znalazlem za grosze alternator z reno 19 jak gosciu twierdzi tez silnik 1.7 benzyna tyle ze na moim bylo 60 amper a na jego 80 .

i teraz kilka pytan czy ten akumlator ktory byl ladowany 18 v nadaje sie tylko na zlom ? sprawdzalem poziom elekrolitu jest ok
czy ten alternator ktory kupilem bedzie ok 20 amper wiekszy od orginalu ,musze kupic akumlator orginalnie byl chyba 45 wiec jaki kupic teraz pod ten alternator , samochod bez elekroniki gaznik bez wyposarzenia , wzmacnicza itp
pozdrawiam
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1305664.html


Temat: Renault safrane--czy warto kupic?
w safrane drugiej generacji nie ma silnika 2,5TD tylko 2,2TD.
Według mnie ciekawszym silnikiem od 3.0 24V jest 2.5 20V pali nie wiele więcej od 2.0 16V a mocy jednak sporo więcej.
W brew powszchenej opini samochód w cale nie jest taki awaryjny jak co niektórzy by chcieli. Jest to jeden z lepszych modeli reno.

Ciekawy jest ten diesel, niezniszczalny, troche pali.
A jak ktoś się bedzie czepiał francuza to możesz powiedzieć że ten silnik jest od volvo

Reno mocno współpracuje z nisanem, volvo i mitschubisi.
Nawet w takiej carismie która uchodzi za japońską bezawaryjnąść są skrzynie i silniki reno :p

Na autocentrum.pl możesz poczytać opinie ludzi którzy posiadali to auto, jeździli i użytkowali.

Uważam że to dobry wóz.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1528430.html


Temat: Renault Clio mk1 Duże spalanie
Witam. Posiadam Reno Clio mk1 rocznik 91 z silnikiem 1.2 energy E7F na monowtrysku. Problem polega na tym ze spalanie to totalna tragedia ;/ wynosi około 12-15 l czy to w mieście czy na trasie różnica to może 1-2 l jak na taka pojemność to przesada autko przelatało już 192 tys km jeżdżę ze średnia prędkością 80-90 km/h staram się delikatnie obchodzić z pedałem gazu. Z tego co już sprawdziłem to czujnik temp silnika sprawdzałem rezystencje i jest ok świece, kable,kopułka i palec wymienione, zaworu ustawione dolotowe 0,10 wydechowe 0,20 węże od podciśnienia sprawdzone nie łapie lewego powietrza. Na śniegu widać sadze która wydobywa się ze spalinami silnik nie bierze oleju ani ml. Przy gwałtownym dodaniu gazu silnik łapie na 1s taka "zamule" i po tym wchodzi ładnie na obroty to samo robi na biegu tyle ze czuć jak przyśpiesza ale powoli i po chwili już normalnie przyśpiesza. Mam jeszcze jedno pytanie czy ten silnik jest wyposażony w sondę lambda ? Bo u mnie jej nie ma a z tego co wiem jeżeli silnik jest na wtrysku to sonda jest potrzebna do ustalania składu mieszanki. Może poprzedni właściciel ja wymontował.. Posiada ktoś może schemat do tego silnika żeby odszukać kable od sondy ?? Bardzo proszę o pomoc bo już nie wiem co mam zrobić z tym samochodem.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1586559.html


Temat: Kills on Road & Street

coz, powinny byc tu wpisywane tylko ustawki

dokładnie i najlepiej poparte filami
to raz na miesiąc ktoś, coś może by wrzucił a tak to się nawet czytać nie chce ... same fachowe kille

Cięgnąc dalej OT opiszę sytuacje która mi się przydażyła.
Podjeżdżam do świateł, pali się czerwone, obok stoi koleś w reno 19 chamade nawet bym pewnie nie zwrócił na niego uwagi gdyby nie to, że przez przejście majestatycznym krokiem przechodziła długonoga dziewczyna, jechałem z kolegą i za jego namową postanowiłem sobie głupio zażartować, i gdy ona przechodziła przed maską majego auta dępnołem mocno na gaz, silnik ładnie zaryczał, dziwczyna troche przyśpeiszyła (wiem wiem głupi żart) ale najlepsze było to, że słyszymy, a tu koleś obok w tej renówce ostro wkręca na obrotu ... on pomyślał, że ja chce się z nim ścigać, no i zmieniły się światła. Powiem szczerze, że takiego dymu z pod kół renówki 19 jeszcze nie widziałem wystrzelił jak z torpedy, a ja normalnie powoli pojechałem za nim. Na następnych światłach za jakieś 500 metrów, podjeżdżam znowu obok niego, koles wyglądał jakby trafił szóstke w totolotka, oczywiście popatrzył w naszą strone i zobaczył dwie zapłakane ze śmiechu twarze. Na tych drugich światłach ruszał już spokojnie.
Zostałem skillowany ale radoche mieliśmy do łez , przez 20 minut cieżko się było opanować ...
Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=5521


Temat: Help do 11tys
" />no widze juz troche lepiej, przynajmniej wiadomo o czym mówimy. więc po kolei:

audi- maszyna nie do zdarcia akurat ten model, rdzy na nim nie znadziesz, problem tkwi w tym że na znalezienie ładnego diesla trzeba poswięcic z poł roku, zakładajac brak ograniczeń finansowych, za 11 tys to raczej zapomnij o ładnej b4 ponizej 400 tys realnego przebiegu. Ostatecznie może byc benzyna, gaz tez dobrze znosi praktycznie w każdym silniku

vectra-nie wiem, niech sie wypowiadają ci co zjedli na niej zęby, w każdym razie co by nie było to rdzewieje.

rover-wiele osób se chwali, jak sie trafi ladny to mysle że warto, nie wiem jak z rdzą

Volvo- za 11 tys volvo? chyba jakies wolne zarty. Może benzyna. naewno nie diesel, chyba że jakies zjechane v40 z homolandi po murzynie bo takie domunuja niestety, jak znajdziesz volvo z holandii to nawet nie jedz ogladac bo szkoda czasu. Ogladalem z 20 sztuk bo sam takiego szukałem i wszystkie takie same, jeden wielki syf w środku z mchem i grzybem włącznie. No i pamietaj ze w dieslu jest mechanika od reno, sypie sie szczególnie skrzynia (2 tys). Jezeli chodzi o rdze to pojawia sie szczególnie na klapie z przodu, ale jak bezwypadkowy to nie ma tragedii

Ogólnie kupno diesla ponizej 20 tys to loteria, wybór między wiekszym lub mniejszym wy.ebkiem. jaki by nie był to poniżej 20 tys pln kazdy te 300 tys przbiegu bedzie miał:)
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=27355


Temat: Volvo vs Renault!!! Kto lepszy??
" />
">ja wybieram volvo nh12. renault nie umie robić swoich silników, dobrym przykładem jest magnumka, jej serce pochodzi z macka
to mocno dyskusyjna sprawa, a to co mówisz mozesz jakoś uargumentować? reno ma jeszcze oprócz silnika E7 z amerykana, system kontroli pojazdu (obsługa i nadzorowanie silnika, zachowanie pojazdu podczas jazdy i pracy, plan konserwacji itp.) To zaden wstyd ani ujma, ze francuzi korzystają ze swojej amerykańskiej filii, czerpiąc silniki. Kooperacja opłaca sie wszystkim


">Ale jeszcze poczekaj troche bo wyjdzie Volvo FH16.Piekna maszynka z silnikiem 500KM
słyszałes kiedys o przepałach? na polskei, jak i europejskie warunki w zupełnosci wystarcza silnik o mocy 400-420KM, mocniejsze i wieksze wiecej palą, są mniej ekonomiczne. a ładunki z jakimi mozna jeździć po drogach mają taką mase, ze owe silniki sobie dobrze z nimi radzą
(to nie moje zdanie tylko zawodowego kierowcy z ponad 20 letnim stażem)
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=10867


Temat: volvo 1.8 B41841s
witam
mam problem z volvo na fenixie
samochod po robocie głowicy
ciezko odpala
jak zapali mozna przygazowac i chodzi ok dopoki trzyma sie go od 2500rpm
po chwili spadja obroty do 500 i tak kuleje ~400-800rpm przez jakies 40 sekund przy czym brak kompletny reakcji na gaz i zdycha
znow ciezko odpalic
parametry przez reno wygladaja ok
ale czas wtrysku ponad 9ms na jałowym
zapłon lata od 4 do 20 stopni , ale to chyba powoduje te kulenie

samochod na gazie , przyjechal z holandi z głowica w bagazniku
posprawdzałem wszytskie czujniki i zgadzaja sie z ad
mam problem tylko z czujnikiem walka , jak go odpene nie ma zadnej roznicy w pracy silnika
moze jakies sugestie ?
było troche pomieszane z kabelkami cisnieniowymi ale tu juz problem rozwiazałem , zersztą nic nie dało
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=12925


Temat: Moje pierwsze wrażenia z jazdy "nowym"

Szanowny Reno sprawdzałem twoje przeliczenia ale nie mogę ich porównywać do moich ponieważ większość jazdy twojej jest to trasa może nie zawsze równa ale jednak trasa u mnie to jest totalne miasto
No to może inaczej - mój kangur z silnikiem 1,5 dCi 105 KM spala średnio 6,1 l/100 km przy jeździe 1/3 krotka trasa (ok 20 km) 2/3 totalne miasto i średniej
prędkości pokazywanej przez komputer ok. 35 km/h. Nie wiem czemu uparłeś się aby sprawdzać spalanie na dystansie przejechanych
100 km Tak jak piszą inni, taki pomiar jest obarczony bardzo dużym błędem, zwłaszcza przy pokonywaniu krótkich odcinków, a tak jest
chyba w Twoim przypadku.

jeszcze jedno jak są wskaźniki paliwa ubyło mi jedno okienko po zatankowaniu dalej wskazywało brak jednego okienka i dalej miałem 601 km do następnego tankowania tak to wyglądało jakby komputer nie odczytał dolania tych 9,7 litra.
Zaden komputer w samochodzie nie jest tak mądry aby do kalkulacji samoczynnie doliczał dotankowane paliwo - trzeba go wyzerować.
Natomiast jeśli po zatankowaniu do pełna, na wskaźniku poziomu paliwa nie świecą sie wszystkie "okienka" to znaczy ze jest coś nie tak.
Może jednak podjedz do serwisu, wszak auto masz na gwarancji.
Źródło: klubkangoo.pl/forum/viewtopic.php?t=4849


Temat: [MK3 TDI] Wtryski wymieniac czy regenerowac?
Mój tata regenerował wtryskiwacze w Reno Premium ( ciągnik siodowy) było dobrze do jakiś 20 tyś a potem to samo zaczeły podlewać i jego szew wnerwił się i kupił nowe i do tej pory jest spokój.
Więc ci polecam kupno nowych tak jak ci inni koledzy polecają, nowe będą ustawione fabrycznie a co do wtryskiwaczy czy od 1Z czy od AFN to twój wybór. Moim zdaniem nowe do 1Z silnika też będą dobrze śmigać.
Pozdr
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=73428


Temat: Golf III VR6 - coś nie tak ze skrzynią :(
Olej powinien być synt. może masz zwykły i jest za gesty.Nie możxesz włożyć biegu czy zgrzyta czy lewarek chodzi cieżko na zimnym a lekko na ciepłym ? Ja tak mam ale nie tak ciężko żeby nie wbić biegu.Jak bierze sprzęgło wys. czy nisko.Mam vr-a już 4 lata i mam warsztat zawsze moge w czymś pomóc mam troche gratów wymieniałem ostatnio silnik jak by coś 502474328 nara.

[ Dodano: Sob Paź 29, 2005 20:19 ]
Wymieniłem ostatnio gosciowi sprzęgło Reno 19 przyjechał nisko brało biegi zgrzytały wym. i to samo mozna sie w k......wić czasami sa zagadki
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=25680


Temat: Przed GP Belgi 2005
A ja stawiam na Fisichellę!!! Pamiętacie, jak On zawsze szalał na Spa??? Kimi nie ukończy, bo za bardzo żyłował ten g****any silnik mercedesa na Monzie (współczuje kibicom McLarena- MP4-20 ma ponoć genialne nadwozie, perfekcyjne aerodynamicznie, ale silniki merca to największy złom sezonu!!!) Alonso 3, a Montoya 2 !!!!!!! Pozdro dla RENO i Fisi'ego, a także pozostałych forumowiczów!!!!
Źródło: wgaleria.f1wm.pl/forum/viewtopic.php?t=307


Temat: Rozwiązanie Problemu Trudnego Odpalania Nie Tylko Rano - Dth, Dtl
Witam

Co do problemów z odpalaniem porannym doszedłem do jednego wniosku. Nie licząc spalonych świec zapowietrzonego układu i zepsutej pompy paliwa - producent daje za mały aku. jak na nasze warunki klimatyczne. W poprzedniej Vectrze miałem dla 1.7D bateryjkę pojemności 64Ah i chyba 600 czy 640A dawki rozruchowej (aku "centra") i był problem z odpaleniem samochodu. Wg producenta 62 Ah powinno starczyć. Na chwile obecną mam roczny aku. Centra plus 74Ah/680A i jest problem z rozpaleniem mojej panny. Pompa jest ok - daje paliwo, świeczki 2x sprawdzane - jednakowa oporność. Z tego co usłyszałem u nas niektórzy starzy górale montują aku. o większej mocy. Dziś się dowiedziałem że znajomy w swoim Reno Scenik (czy jak to tam się pisze) miał aku taki jak fabryka pokazuje i przy naszych -10 -15*C aku zionął ducha/ działać zaczynał przy -5*C. Znajomy do silnika 1.9 Dizel dla Scenika wrzucił aku. ok 94Ah stosowany w drezynach kolejowych (znajomy pracuje na kolei). Przy dzisiejszych mrozach wychodzi z domu patrzy jak inni modlą się do swoich aut a sam tylko bzyknie i jedzie. Myślę że dobrym rozwiązaniem przy ewentualnym zakupie nowego aku. jest niestosowanie się do zaleceń producenta i zakup bateryjki w granicach 90Ah. Sam dziś chciałem jednego takiego aku. wyrwać - niestety nie było. Myślę że te pojemności bateryjek jakie są w katalogach "najlepsze dla modelu" wynikają z założenia że przy średniej zimowej dla Europy powinno zaskoczyć, natomiast nie są uwzględniane gorsze warunki pogodowe. Z resztą dużo ludzi z różnymi samochodami ma ten sam problem bo mają aku. takie jakie producent samochodu zaleca stosować.



Pozdrawiam
Marek
Użytkownik maroslaf edytował ten post 18 grudzień 2009 - 20:50
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=33558


Temat: Renault 19 nie pali jak zimny.
miedzy zaciskami 1i3 musi występować 40 om
miedzy 1i2 oraz 2i3 musi byc 20 om

Dodano po 52 [sekundy]:

tak można sprawdzić silnik krokowy w reno 19
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1302328.html









Formularz

POst

Post*

**Add some explanations if needed